vineri, 15 aprilie 2011

Foraje puturi apa

Pensie, retras la tara in casuta visurilor sale, nu-si pierdu6e instinctul sau profesional.
—    Nu uit niciodata o fata intilnita, re-
peta el cu incapatinare. Este doamna An¬
thony. Cind mi-a vorbit de doamna Merrow-
dene, am stiut imediat despre cine este vorba.
Capitanul Haydock nu se sim^ea in largul sau. Merrowdene-ii erau vecinii sai cei mai apropiati dupa Evans. Ar fi uluitor ca tinara femeie sa fie una si-aceeasi cu eroina unei .,cause celebre". A trecut mult timp de-a-tunci. Nu se poate !
Folosim urmatoarele materiale pentru foraje puturi de apa: tubulatura PVC cu filtru de tip Screen si pietris margaritar, bentonita, tuburi ejectoare, venturi de fund.
Bentonita este folosita la prepararea fluidelor de foraj.
—    E o poveste veche, ingaima el.
—    De-acum noua ani, completa Evans cu promptitudine. De noua ani si trei luni. I{i amintesti cazul ?
—    Foarte vag.
—    Anthony obisnuia sa se trateze cu arse¬nic, asa ca femeia a fost achitata.
—    $i de ce sa n-o fi achitat ?
—    Nu invinuiesc pe nimeni. Au dat un verdict foraje puturi apa absolut corect, pe baza probelor.
—    Atunci ? Nu infeleg ce te framinta.
—    Pe cine ? Pe mine ?
—    Mi s-a  parut  ca ai ceva pe suflet.
—    Deloc.
—    E-o istorie veche, insista capitanul con¬ciliator. Daca vreodata, din nefericire, doam-

na Merrowdene a trebuit sa fie judecata pen-tru crima si apoi achitata...
—    Achitarea rareori e considerate o nefe¬ricire, i-o intoarse Evans.
—    $tii foarte bine ce vreau sa zic. $i capi¬tanul continua iritat : Daca biata femeie a fost eroina unei experience atit de nepla-cute nu inseamna ca noi trebuie sa rascolim totul din nou, nu-i asa ?
Evans nu raspunse. .
—    Ei, haide, haide, Evans, femeia a fost nevinovata. Tu insu^i ai spus-o.
—    Eu ? Eu n-am spus c-a fost nevinovata. Am spus doar ca au achitat-o.
—    E-acelasi lucru.
—    Nu intotdeauna;
Capitanul Haydock, care incepuse sa-si go-leasca pipa lovind-o de piciorul scaunului, in-trerupse aceasta operate si se ridica in pi-cioare cu o fa^a uluita.
—    Aha 1 Deci asta-i parerea ta. Tu nu crezi ca este nevinovata !
—    N-am spus asta. Nu prea stiu nici eu... Anthony obisnuia sa se trateze foraje cu picaturi de arsenic. So^ia lui era cea care i le administra. intr-o zi, din greseala, a luat o doza prea mare. Dar din a cui greseala ? A lui sau a ei ? Ni¬meni n-a putut spune, asa ca a fost achitata